Persoane fizice
Smart Mobile
SmartTel
Noua metoda de autentificare si autorizare
Demo Raiffeisen Online
Prezentare serviciu
   Avantaje
   Taxe si comisioane
   Imbunatatiri aduse serviciului
Cum devii client?
   Cerinte tehnice
Suport clienti
   Ghid de utilizare
   Solutii rapide
Intrebari frecvente
Securitate
Persoane juridice
Accesare Raiffeisen Online
Accesare Raiffeisen Bank

Contact

Serviciul suport

Telefon: 021-306.55.55
Telefon: 021-306.55.56

E-mail: online@rzb.ro

Ghid de utilizare

 

  1. Cuprins:

    1. 1. Inrolare si autentificare in aplicatia Raiffeisen Online
      1. 1.1. Inrolare persoane fizice
      2. 1.2. Autentificare persoane fizice
      3. 1.3. Autentificare in aplicatie
    2. 2. Generalitati
      1. 2.1. Pagina principala
      2. 2.2. Mesagerie securizata
    3. 3. Servicii Cont
      1. 3.1. Portofoliul meu
      2. 3.2. Extras de cont
      3. 3.3. Raport de activitate
      4. 3.4. Afisare tranzactii active
      5. 3.5. Afisare servicii ConfortaBill
      6. 3.6. Constituire serviciu ConfortaBill
      7. 3.7. Deschidere cont current/cont de economii
      8. 3.8. Aplica pentru un card de debit
    4. 4. Plati
      1. 4.1. Plati catre sabloane predefinite
      2. 4.2. Plati catre conturi proprii
      3. 4.3. Schimb Valutar
      4. 4.4. Plati intrabancare (in conturi Raiffeisen Bank)
      5. 4.5. Plati interbancare in Lei
      6. 4.6. Plati interbancare in valuta
      7. 4.7. Plati facturi
    5. 5. Limite utilizare Raiffeisen Online
      1. 5.1. Fonduri de investitii
      2. 5.2. Constituire depozite
      3. 5.3. Lichidare depozite
      4. 5.4. Transfer din conturi de depozit
      5. 5.5. Transfer catre conturi de depozit
    6. 6. Servicii Clienti
      1. 6.1. Modificare cod utilizator
      2. 6.2. Modificare e-mail
      3. 6.3. Pseudonime cont
      4. 6.4. Administrare beneficiari
        1. 6.4.1. Beneficiar intrabancar (cu conturi la Raiffeisen Bank)
        2. 6.4.2. Beneficiar interbancar in RON
        3. 6.4.3. Beneficiar interbancar in valuta
      5. 6.5. Administrare sabloane parti
      6. 6.6. Activitate on-line
      7. 6.7. Raiffeisen Smart Mobile
      8. 6.8. Activeaza alerte SmartTel
      9. 6.9. Limite utilizate Raiffeisen Online
    7.  

      1. Inrolare si autentificare in aplicatia Raiffeisen Online

      Serviciul Raiffeisen Online iti permite sa efectuezi operatiuni bancare prin internet 24h/24, 7 zile din 7 oriunde in lume, accesand pagina www.raiffeisenonline.ro.

      sus

      1.1. Inrolare persoane fizice

      Pentru a deveni client al serviciului Raiffeisen Online trebuie:

      • Sa fii client Raiffeisen Bank
      • Sa detii cel putin un cont curent activ in RON/EUR/USD
      • Sa detii un card activ, de debit sau de credit, cu cip
      • Sa inchei contractul de activare a serviciului

      Pentru a incheia contractul de activare a serviciului Raiffeisen Online, te poti adresa oricarei unitati Raiffeisen Bank unde specialistii nostri te vor asista si vei descoperi astfel primii pasi in utilizarea serviciului.

      sus

      1.2. Autentificare persoane fizice

      In urma incheierii contractului, serviciul devine activ imediat si-l vei putea folosi in deplina siguranta cu respectarea conditiilor de securitate, precum si a recomandarilor din ghidul de utilizare.

      Prima autentificare

      Pentru prima autentificare in aplicatia Raiffeisen Online vei folosi urmatoarele informatii:

      • Cod utilizator initial (CIF): este codul comunicat de catre specialistul din unitatea Raiffeisen Bank, si notat in contract;
      • Cod de autentificare generat cu cardul de debit sau de credit cu cip si a card reader-ului.

      In cadrul primei autentificari ti se va solicita in mod obligatoriu sa-ti schimbi Codul de utilizator. Astfel ai posibilitatea sa stabilesti un Cod de utilizator preferat.

      Pentru toate autentificarile ulterioare vei introduce Codul de utilizator stabilit si codul generat de card reader.

      sus

      1.3. Autentificare in aplicatie

      Pentru autentificarea in aplicatia Raiffeisen Online vei parcurge urmatorii pasi:

      1. 1. Accesare Raiffeisen Online
        (Link din www.raiffeisen.ro sau direct pe www.raiffeisenonline.ro)
      2. 2. Introducere Cod utilizator*
        (La prima autentificare este introdus Codul de utilizator initial (CIF) comunicat de banca si notat in contract. Incepand cu a doua autentificare se va introduce Codul de utilizator stabilit de tine)
      3. 3. Cod de autentificare generat cu ajutorul cardului de debit cu cip si a card reader-ului
        • Introduci cardul de debit cu cip in card reader
        • Selecteaza optiunea Autentifica
        • Introdu PIN-ul
        • Introdu parola generata de card reader in ecranul de accesare a aplicatiei Raiffeisen Online
      4. 4. Apasa butonul Autentificare
      5. 5. Serviciul Raiffeisen Online este la dispozitia ta

      * Atentie: Codul de utilizator este "case sensitive" (in momentul introducerii acestuia trebuie avut in vedere ca tipul de caractere –litere mari sau mici- trebuie sa fie exact cel stabilit in cadrul autentificarii).

      O eventuala introducere gresita a unuia din elementele de autentificare timp de 3 ori consecutiv va duce la blocarea utilizatorului din motive de securitate. Deblocarea se poate face apeland serviciul telefonic pus de Banca la dispozitia Utilizatorilor Serviciului Raiffeisen Online  la numarul 021/306.55.55 sau 021/306.55.56 (Serviciul Call Center), disponibil 24/7.

      Atentie: Daca ai introdus ca element de identificare userul gresit si un cod de autentificare corect, pentru urmatoarele 2 incercari la care ai dreptul, utilizeaza un nou cod de autentificare generat de card reader. Un cod de autentificare poate fi utilizat o singura data in aplicatie.

      sus

       

      2. Generalitati

      2.1. Pagina principala

      Dupa parcurgerea pasilor de autentificare in aplicatie, prima pagina afisata este Pagina principala. Situatia ta financiara este prezentata in sectiunea Sumar, care iti afiseaza o imagine consolidata asupra fondurilor existente in toate conturile curente si de economii pe care le detii la banca, indiferent daca acestea sunt sau nu adaugate in cadrul serviciului Raiffeisen Online. Astfel, pe langa situatia actuala, vei regasi graficul Ai posibilitatea de a vizualiza situatia la momentul actual, cat si fluctuatiile de disponibilitati din ultimele 30 de zile.

      In plus, in cazul in care acestea exista, pagina contine informatii despre tranzactiile ce au data procesarii in urmatoarele 30 zile ( in sectiunea Plati viitoare).

      In partea de sus a paginii (principale) regasesti informatii despre ultima autentificare in aplicatie, iar in continuare sunt afisate urmatoarele tab-uri:

      • Acasa (): te directioneaza catre pagina principala a aplicatiei
      • Mesaje (): te directioneaza catre pagina mesajelor securizate; in plus, tab-ul iti afiseaza numarul mesajelor securizate necitite (daca acestea exista)
      • Ghid de utilizare (): te directioneaza catre Ghidul de Utilizare Raiffeisen Online
      • Tipareste (): ofera posibilitatea sa printezi pagina in care te afli, exceptand paginile de intrare si iesire din aplicatie
      • Inchidere sesiune (): se utilizeaza pentru parasirea corecta a aplicatiei

      In partea de jos a paginii este afisata o zona informativa, ce contine link-uri catre posibile zone de interes (de exemplu: Intrebari frecvente, Cerinte tehnice).

      In partea din stanga sus a paginii sunt patru categorii de meniu dupa cum urmeaza:"Servicii cont", "Plati", "Investitii", "Servicii clienti", care te ajuta la parcurgerea corecta a aplicatiei Raiffeisen Online.

      De fiecare data cand selectezi una dintre categoriile anterioare sub acest meniu se vor afisa submeniurile componente.

      Te poti intoarce oricand pe pagina principala pentru a vizualiza situatia consolidata a fondurilor din conturilor tale curente si de economii, apasand pe logo-ul Raiffeisen Bank afisat permanent pe parcursul navigarii tale in cadrul aplicatiei in coltul din stanga sus, sau pe butonul Acasa afisat in coltul din dreapta sus.

      sus

      2.2. Mesagerie securizata

      Optiunea de mesagerie securizata este un serviciu care iti ofera oportunitatea de a comunica cu banca intr-un mod sigur folosind mesajele de tip text, in legatura cu functionalitatea serviciului Raiffeisen Online, pe care il poti utiliza inclusiv in vederea transmiterii unor eventuale sugestii de imbunatatire. Pentru a vizualiza mesajele sosite sau pentru a trimite un mesaj securizat catre banca, trebuie sa selectezi tab-ul din dreapta sus care este accesibil oricand de pe orice pagina. De asemenea daca exista mesaje securizate necitite, esti avertizat printr-un mesaj existent pe pagina principala.

      sus

      3. Servicii Cont

       

      3.1. Portofoliul meu

      Optiunea Portofoliul Meu ofera lista conturilor personale (la care esti titular) deschise la Raiffeisen Bank. Prin exceptie, in cazul conturilor de depozit pentru minori, reprezentantul legal va putea avea acces la aceste conturi prin intermediul Serviciului Raiffeisen Online, doar pentru vizualizarea soldurilor si a istoricului de tranzactii inregistrate in aceste tipuri de conturi.

      Pentru a vizualiza aceasta lista trebuie sa selectezi din meniul Servicii Cont, submeniul Portofoliul Meu, prima optiune din stanga sus.

      Pentru fiecare cont sunt furnizate urmatoarele informatii:

      • Tipul contului - produsul
      • Numarul / Numele contului
      • Moneda contului
      • Soldul disponibil (valabil pentru conturile curente si de economii)
      • Soldul curent

      Poti vizualiza mai multe detalii despre fiecare cont in parte printr-un simplu click pe contul respectiv.

      Prin intermediul serviciului Raiffeisen Online poti vizualiza toate conturile pe care le detii la momentul activarii acestuia. La solicitarea ta, conturile notate in contract nu se vor afisa prin intermediul Raiffeisen Online.

      Tipuri de conturi:

      A. Conturi curente si de economii

      Urmatoarele informatii sunt afisate pentru conturile curente si de economii:

      1. Detalii:
        • Numarul de cont IBAN
        • Numarul si numele agentiei unde este deschis contul
        • Data de deschidere a contului
        • Data de incasare commision de administrare cont curent
        • Numele Titularului de Cont
      2. Beneficiari
        • Titular/relatia titularului fata de cont: afiseaza titularul contului si de asemenea numele imputernicitilor, daca acestia exista pe contul respectiv
      3. Solduri
        • Sold disponibil
        • Sold curent
        • Limita descoperit de cont folosita
        • Total sume retinute
        • Afiseaza raportul zilei curente:

          Cu ajutorul acestei functii, prin accesarea butonului "Afiseaza raportul zilei curente", vei avea posibilitatea de a vizualiza tranzactiile efectuate in ziua curenta pe contul in cauza cu toate detaliile aferente unui extras de cont.

          Extrasul de cont intermediar este disponibil pentru vizualizare la ecran si listare in format PDF, respectiv Excel. De asemenea, extrasul de cont poate fi salvat si arhivat in format electronic pentru utilizarea ulterioara.

        • Afisare tranzactii active

          Cu ajutorul acestei functii, prin accesarea butonului "Afisare tranzactii active", vei avea posibilitatea de a vizualiza tranzactiile ce urmeaza sa se efectueze din contul selectat. Sunt afisate tranzactiile active:

          • Transferuri care se executa o singura data la o data prestabilita in viitor sau transferuri care se repeta (planificate) – cu posibilitatea de a fi vizualizate sau sterse;
          • Platile afente serviciului ConfortaBill – cu posibilitatea de a fi vizualizate, modificate sau sterse;
          • Platile aferente creditelor.

       

      Urmatoarea parte a ecranului afiseaza un istoric al tranzactiilor pe contul respectiv. Pentru fiecare tranzactie sunt afisate urmatoarele informatii:

      • Data tranzactiei
      • Descrierea tranzactiei
      • Suma

      In partea stanga in dreptul fiecarei tranzactii aplicatia afiseaza o sageata care reprezinta tipul tranzactiei (sagetile rosii reprezinta debitele, iar cele verzi creditele).

      Prin accesarea butonului Cautare avansata, aplicatia va afisa o serie de criterii de selectie. Campurile de mai jos sunt cele folosite ca si criterii de selectie:

      • Data (de la-pana la) (ZZ/LL/AAAA)
      • Tip tranzactie (Debit/Credit)
      • Suma (de la-pana la)
      • Numar tranzactii

      Dupa ce ai introdus criteriile dorite trebuie sa apesi butonul Cauta si ecranul va afisa lista tranzactiilor care indeplinesc criteriile cerute.

      In partea dreapta a fiecarei tranzactii aplicatia iti pune la dispozitie o iconita care odata accesata iti ofera posibilitatea de a afisa detaliile tranzactiei in cauza printr-un singur click.

      Tranzactiile afisate in acest ecran pentru fiecare cont in parte ai posibilitatea de a le afisa atat sub forma de lista (implicit) cat si sub forma de calendar, prin apasarea link-ului ‘Afiseaza calendar’. Dupa accesarea acestui link, toate tranzactiile vor fi grupate,in functie de data efectuarii, pe calendar. In orice moment poti reveni la afisarea sub forma de lista prin accesarea link-ului ‘Afiseaza lista’.

      B. Depozite la termen

      Pentru un depozit la termen urmatoarele informatii vor fi afisate:

      1. Detalii
        • Numarul si numele agentiei unde este deschis depozitul
        • Data de deschidere a contului de depozit
        • Data maturitatii/Urmatoarea data de reinnoire: daca este un depozit la termen cu scadenta unica atunci este afisata data scadenta, iar daca este un depozit cu reinnoire este afisata data urmatoarei reinnoiri a depozitului
      2. Titulari
        • Titular/relatia titularului fata de cont: afiseaza titularul contului si de asemenea numele imputernicitilor, daca acestia exista pe contul respectiv
      3. Caracteristicile depozitului la termen
        • Sold curent: soldul depozitului la termen
        • Rata dobanzii
        • Dobanda retinuta anul curent: dobanda care a fost retinuta in anul curent
        • Dobanda platita anul acesta: dobanda platita in anul curent
        • Urmatoarea data de plata a dobanzii: data in care va avea loc urmatoarea plata de dobanda
        • Urmatoarea suma de plata
        • Contul de transfer al dobanzii

      Urmatoarea sectiune a ecranului afiseaza istoricul tranzactiilor de pe contul respectiv si este similara cu cea pentru conturile curente si de economii.

      C. Conturi de credit

      Pentru conturile de credit se vor afisa urmatoarele informatii:

      1. Detalii
        • Numarul si numele agentiei unde este deschis creditul
        • Data deschiderii
        • Data expirarii: data scadenta a creditului
      2. Caracteristici imprumut
        • Suma imprumut: suma pentru care a fost acordat creditul
        • Sold principal: suma ramasa din creditul oferit care nu a fost inca platita
        • Urmatoarea data de plata
        • Urmatoarea suma de plata
        • Plati restante
        • Contul din care se face plata
        • Rata dobanzii

      Urmatoarea sectiune a ecranului afiseaza istoricul tranzactiilor de pe contul respectiv si este similara cu cea pentru conturile curente si de economii.

      D. Carduri de credit

      Pentru cardurile de credit vor fi afisate urmatoarele informatii:

      1. Detalii
        • Limita de credit aprobata
        • Sold disponibil
        • Soldul ultimului raport de activitate
        • Suma minima de rambursat
        • Data maxima pentru efectuarea rambursarii
        • Suma rambursarilor in perioada curenta
        • Exista debitare directa

      Urmatoarea sectiune a ecranului afiseaza istoricul tranzactiilor de pe cardul respectiv si este similara cu cea pentru conturile curente si de economii.

      sus

      3.2. Extras de cont

      Cu ajutorul acestei functionalitati poti obtine un extras de cont din ultimele 6 luni pentru unul dintre conturile tale curente sau de economii; poti selecta contul pentru care doresti sa obtii extrasul de cont prin simpla apasare a contului.

      Ai, de asemenea, posibilitatea de a utiliza si un criteriu de selectie, specificand data de inceput si de sfarsit a intervalului de timp pentru care doresti sa fie afisate extrasele de cont generate pentru contul respectiv; data de inceput nu poate depasi 6 luni de la data solicitarii.

      Prin simpla accesare a butonului Afiseaza aplicatia va afisa toate extrasele de cont generate in perioada completata ca si criteriu de selectie pe contul pe care l-ai selectat anterior.

      Aplicatia ofera si posibilitatea de a accesa rapid ultimul extras de cont generat pe un anumit cont, prin apelarea butonului Ultimul extras disponibil.

      Informatiile afisate in extrasul de cont descarcat prin intermediul aplicatiei Raiffeisen Online sunt similare cu cele expuse pe extrasul de cont pus la dispozitia ta in oricare unitate Raiffeisen Bank. Extrasul contine informatii cu privire la sumele platite/incasate, data tranzactiei, informatii despre beneficiarul sau ordonatorul tranzactiei financiare.

      Aplicatia ofera posibilitatea de a descarca in format PDF sau Excel, fie un extras individual (poti alege un singur extras dintre cele afisate pe ecran), fie mai multe extrase de cont, arhivat (poti alege descarcarea simultana a mai mult de 2 extrase de cont pentru contul ales anterior). Trebuie doar sa alegi extrasele pe care doresti sa le descarci si sa apesi butonul PDF sau Excel pentru a le putea salva in formatul dorit.

      Daca se doreste selectarea tuturor extraselor disponibile pentru contul ales anterior, poti bifa direct casuta din dreptul titlului Data Extrasului sau poti anula selectia, debifand aceeasi casuta.

       

      sus

      3.3. Raport de activitate

       

      Aceasta functie permite vizualizarea tranzactiilor efectuate pe un anumit cont in formatul oferit de extrasul de cont. In ecranul afisat vei avea urmatoarele optiuni:

      • Din contul: selectezi contul pentru care doresti sa obtii raportul de activitate
      • • Data de la - pana la: poti selecta tranzactiile zilei curente bifand “Afiseaza raportul zilei curente” sau poti selecta tranzactiile dintr-o anumita perioada, selectand intervalul dorit (dar care nu poate depasi 6 luni de la data solicitarii)

      Urmatoarele campuri sunt utile in cazul in care doresti sa filtrezi tranzactiile din ziua curenta sau din intervalul selectat apasand butonul “Cautare Avansata”:

      • Tip tranzactie: poti filtra tranzactiile dupa tipul lor (debit, credit, ambele)
      • Interval Suma(de la-pana la): poti filtra tranzactiile in functie de un interval de suma
      • Nume beneficiar:poti filtra tranzactiile introducand numele beneficiarului
      • Cod fiscal beneficiar: poti filtra tranzactiile introducand codul fiscal al beneficiarului
      • Numar cont Beneficiar: poti filtra tranzactiile dupa numarul de cont al beneficiar

      Dupa introducerea datelor solicitate de aplicatie, ai posibilitatea de a afisa pe ecran tranzactiile, afisarea fiind disponibila accesand butonul “Afiseaza raport”. Dupa accesare, in partea de jos a ecranului, vor fi afisate tranzactiile identificate de aplicatie pe baza filtrelor setate in cadrul ecranului initial.

      Afisarea acestor informatii este disponibila atat in format PDF cat si XLS. Accesand butonul cu formatul dorit, aplicatia va genera un fisier care va contine tranzactiile identificate de aplicatie pe baza filtrelor setate in cadrul ecranului initial.

      Pentru generarea raportului de activitate pentru o perioada din istoric , ambele date selectate trebuie sa fie zile lucratoare, perioada maxima (Data de la-Data pana la) pentru care poate fi solicitat un raport de activitate fiind de 6 luni.

      sus

      3.4. Afiseaza tranzactii active

       

      Aceasta functie care se regaseste in ecranul “Servicii Cont” iti permite sa vizualizezi, modifici sau sa stergi transferuri, care au fost stabilite utilizand serviciul Raiffeisen Online pentru a se efectua in viitor. Aceste transferuri pot avea urmatoarele caracteristici:

      • Transferuri care se executa o singura data la o data prestabilita in viitor
      • Transferuri care se repeta (planificate)

      Utilizarea functiei "Cautare avansata" afiseaza tranzactiile active existente in functie de:

      • Contul debitat
      • Interval data
      • Tipul tranzactiei
      • Suma ce urmeaza sa fie debitata
      • Moneda in care se va face debitarea
      • Contul beneficiar

      Pentru fiecare transfer activ exista doua optiuni: Afisare si Stergere, care iti vor oferi posibilitatea de a vizualiza sau sterge oricare dintre transferurile active definite anterior. Aceste optiuni devin active prin simpla plasare a mouse-ului pe tranzactia in cauza, in partea dreapta a fiecarei plati active din lista afisata in meniul respectiv vor fi afisate cele doua optiuni.

       

      3.5. Afisare servicii ConfortaBill

      Aceasta functie iti permite sa vizualizezi, modifici sau sterge serviciile ConfortaBill incheiare cu banca.

      Pentru a modifica instructiunile comunicate anterior bancii, trebuie sa accesezi butonul Modifica si apoi Butonul Modifica serviciul ConfortaBill. Se vor afisa toate instructiunile active pe contul platitor selectat, existand posibilitatea de modificare pentru fiecare in parte.

      Pentru a sterge instructiunile comunicate anterior bancii, trebuie sa accesezi butonul Sterge si apoi Butonul Confirma. Se vor afisa toate instructiunile active pe contul platitor selectat, existand posibilitatea de stergere.

      Optiunile de Afisare, Modificare, Stergere, devin active pe ecran prin simpla plasare a mouse-ului pe contractul in cauza, in partea dreapta a fiecarui contract din lista afisata in meniul respectiv vor fi afisate cele trei optiuni.

      Exista, de asemenea, optiunea de inactivare/activare a unui mandat de direct debit in situatia in care doresti ca banca sa nu-ti debiteze contul pe perioada inactivarii. Pentru aceasta se va accesa butonul Modifica, dupa care se va bifa/debifa starea, modificand ulterior starea contractului din josul paginii. La final se va apasa butonul Modifica serviciu ConfortaBill.

       

      sus

      3.6. Constituire serviciu ConfortaBill

       

      Prin intermediul acestei functii transmiti bancii instructiuni in vederea debitarii automate a contului tau curent cu contravaloarea facturilor emise de un furnizor de servicii pe numele tau sau al unei terte persoane, client al furnizorului. De asemenea, ai posibilitatea stergerii sau modificarii instructiunilor transmise anterior bancii.

      La setarea unei plati prin serviciul ConfortaBill trebuie sa selectezi contul care se va debita (contul platitor) cat si Furnizorul pentru care vrei sa inchei acest serviciu i , urmand sa completezi campurile afisate cu detaliile de pe factura ta. In functie de furnizorul selectat, campurile referitoare la datele de identificare ale facturii difera.

      Daca factura pe care doresti sa o platesti nu este emisa pe numele tau, trebuie sa bifezi campul Nu sunt titularul Facturii si Numele tertei persoane si sa completezi restul campurilor cu datele personale ale titularului facturii emise de furnizor conform instructiunilor din ecran.

      Trebuie sa completezi campul Valoarea maxima predefinita cu valoarea maxima considerata ca reprezentand suma maxima a contravalorii facturilor la care te poti astepta in mod rezonabil, luand in calcul profilul cheltuielilor anterioare si conditiile din contractul cu furnizorul, valoare in limita careia banca este mandatata sa debiteze contul clientului pentru respectivul furnizor. Daca valoarea facturii trimisa de furnizor la plata depaseste aceasta valoare maxima, banca nu va debita contul tau.

      Atentie: In cazul in care nu ai introdus o valoare maxima a facturii, Banca stabileste o valoare maxima din oficiu ce apare in ecranul Constituire serviciu ConfortaBill. Ulterior completarii campurilor acceseaza termenii si conditiile serviciului ConfortaBill iar daca ai citit si esti de acord cu Termenii si Conditiile de constituire serviciu Confortabill bifeaza campul corespunzator.

      Apesi butonul Trimite dupa ce ai selectat optiunea de mai sus si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei de constituire serviciu Cofortabill.

      Ecranul rezultat te va indruma sa finalizezi procesul de constituire serviciu Confortabill.

      sus

      3.7. Deschidere cont curent/cont de economii

      Prin intermediul acestei functii transmiti bancii instructiuni in vederea deschiderii de conturi curente sau conturi de economii.

      Se vor afisa urmatoarele informatii :

      • Tipul ofertei: Conturi curente sau conturi de economii
      • Tip Cont : din lista derulanta se selecteaza contul dorit in moneda aferenta
      • Pseudonim cont: se poate introduce pseudonimul unui cont curent/cont de economii cu scopul de a identifica mai usor din lista conturilor existente un anumit cont
      • Imputernicit 1 (CNP): se poate introduce CNP-ul unui prim imputernicit pe cont, apartinand unei persoane deja existente in baza de date a bancii
      • Imputernicit 2 (CNP): se poate introduce CNP-ul unui al doilea imputernicit pe cont, apartinand unei persoane deja existente in baza de date a bancii
      • • Sunt de acord cu Termenii de utilizare: bifeaza daca ai citit si esti de acord cu Termenii si conditiile de deschidere cont curent/cont de economii, respectiv Conditiile Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare

      Apesi butonul Trimite dupa ce ai selectat optiunea de mai sus si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei de deschidere cont curent/cont de economii. Se va introduce codul de autorizare conform detaliilor din ecran.

      Ecranul rezultat te va indruma ce date sa introduci in card reader in vederea finalizarii procesului de deschidere cont curent/economii. Dupa introducerea codului de autorizare se va apasa butonul Confirma.

      sus

      3.8. Aplica pentru un card de debit

      Aceasta functie iti permite sa emiti carduri de debit pe numele tau sau pentru utilizatori suplimentari.

      Se vor afisa urmatoarele informatii:

      • Din contul: va trebui sa selectezi contul la care vei dori sa atasezi un card de debit;
      • Tip Card Debit: la fiecare cont se poate atasa unul sau mai multe tipuri de card de debit, in functie de oferta bancii atat pentru titular cat si suplimentar; se poate emite cel mult un card principal si/sau maxim 2 carduri suplimentare de acelasi tip, pe fiecare cont. Cardurile suplimentare se emit doar daca pe contul selectat este emis deja un card principal;
      • Parola de securitate in relatia cu Banca: va fi parola stabilita pentru a fi utilizata in procesul de identificare a titularului de card;
      • Numele care apare pe card: se accepta doar combinatie dintre numele si prenumele titularului de card (in cazul in care exista mai multe); De exemplu: Popescu-Ionescu Maria Ioana–Numele care apare pe card (max 25 caractere) poate fi Ionescu Ioana
      • Judet: se alege judetul in care se doreste emiterea cardului de debit; prin completarea in campul ‘Cauta’ a primelor caractere din judetul pe care-l doresti, aplicatia va afisa automat singurele judete care se potrivesc criteriului respectiv.
      • Agentie: se alege Agentia Raiffeisen Bank la care se doreste ridicarea cardului, cea mai accesibila pentru titularul cardului; prin completarea in campul ‘Cauta’ a primelor caractere din denumirea agentiei pe care o doresti, aplicatia va afisa automat singurele agentii care se potrivesc criteriului respectiv.
      • Sunt de acord cu Termenii de utilizare: inainte de emiterea unui card de debit, este necesara citirea Termenilor si Conditiilor privind Cardul de debit. Daca acestea sunt acceptate, se poate definitiva procesul de emitere a cardului de debit.

      La emiterea unui card suplimentar, fata de informatiile completate la emiterea unui card principal, se mai solicita:

      • Nationalitate: nationalitatea titularului de card suplimentar;
      • Rezident: din lista derulanta se selecteaza informatia declarata cu privire la titularul de card suplimentar.
      • CNP: codul numeric personal al titularului de card suplimentar;
      • Serie act identitate: Seria actului de identitate al titularului de card suplimentar;
      • Numar act identitate: numarul actului de identitate al titularului de card suplimentar;
      • Prenume: prenumele titularului de card suplimentar;
      • Nume: numele de familie al titularului de card suplimentar;
      • Numar telefon: numarul de telefon al titularului de card suplimentar;
      • Stare civila: starea civila a titularului de card suplimentar;

       

      sus

      4. Plati

       

      Pentru a accesa aceasta functionalitate se va da click pe ecranul Plati din partea stanga a ecranului urmand a se deschida o pagina in care se vor regasi toate tipurile de plati Se va selecta din partea dreapta a ecranului tipul de plata pe care doresti sa il efectuezi,. Optiunile posibile sunt urmatoarele: Sabloane predefinite, , Transfer intre conturi proprii, Schimb Valutar, Plati intrabancare, Plati interbancare RON, Plati interbancare valuta, Plati facturi.

      4.1. Plati catre sabloane predefinite

      Aceasta functie iti permite sa efectuezi plati catre sabloanele care le-ai predefinit initial. Se vor afisa urmatoarele informatii, in functie de tipul transferului pentru care ai salvat sablonul:

      • Numele sablonului pe care l-ai stabilit initial
      • Din contul: contul din care se efectueaza plata
      • In contul: contul in care se efectueaza plata
      • Numele beneficiarului sau al companiei de utilitati
      • Suma: Valoarea care se doreste a fi platita
      • Data tranzactiei: afiseaza data curenta a tranzactiei si posibilitatea de a alege repetarea acesteia (pentru tranzactiile ce permit aceasta setare)
      • Campurile de detalii salvate

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei, apasand ulterior butonul Confirma.

       

      sus

      4.2. Plati catre conturi proprii

       

      Aceasta tranzactie este folosita pentru a transfera fonduri intre doua conturi personale deschise la Raiffeisen Bank, deschise in aceeasi valuta.

      Tranzactia implica completarea urmatoarelor campuri (introducerea datelor in meniul Plati):

      • • Din contul: contul care va fi debitat. Va trebui sa selectezi contul din care se va face transferul;
      • • In contul - poti selecta contul care va fi creditat. Va trebui sa selectezi contul in care se va face transferul;
      • • Suma: suma care va fi transferata. Daca doresti sa transferi o suma care contine zecimale (Ex: 100 lei si 21 bani), vei tasta 100, semnul "virgula" si apoi 21, adica 100,21 lei.
      • • Data transferului (ZZ/LL/AAAA): data la care doresti ca tranzactia sa fie procesata ; aceasta este completata automat cu data calendaristica curenta, insa poate fi modificata cu o data in viitor la care urmeaza sa se efectueze transferul; de asemenea, utilizand sagetile din dreptul campului „Tranzactie nerepetata”, poti schimba optiunea in „Tranzactie repetata”, in vederea efectuarii unui transfer planificat.

        Poti opta ca transferul repetat sa se efectueze:

        1. la o data fixa

          Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data dorita de tine, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 luna, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze lunar sau 2 luni, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze la data fixa indicata de tine la o perioada de 2 luni, etc.

          De exemplu: Data transferului : 16/10/2011 si Frecventa: 1 luna, va determina repetarea transferului luna de luna, la data de 16.

        2. la un interval fix de zile

          Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data primului transfer, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 zi, in cazul in care doresti sa se efectueze zilnic sau 3 zile, daca doresti ca transferul sa se efectueze din 3 in 3 zile, etc. Data expirarii (ZZ/LL/AAAA): in cazul in care transferul este repetat, trebuie trecuta data expirarii, incepand cu care transferul nu se mai efectueaza.

      • Detaliile plata: textul care va fi inclus in campul de descriere din istoricul tranzactiilor contului respectiv;

      Butonul Trimite te va directiona catre pagina de confirmare unde vei avea posibilitatea sa revezi detaliile tranzactiei.

      Rezultat

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii "Salveaza sablon".

      Ecranul Rezultat te informeaza despre procesarea tranzactiei, iar in cazul platilor repetate sau in viitor, acest ecran confirma transmiterea cu succes la banca a instructiunilor de plata respective.

      Pentru optiunea Confirmare Electronica ce va deschide un fisier cu detaliile tranzactiei, care poate fi salvat pe computerul tau, acceseaza meniul Servicii Clienti- Activitate Online.

       

      sus

      4.3. Schimb Valutar

      Aceasta tranzactie este folosita pentru a efectua un schimb valutar intre doua conturi personale deschise la Raiffeisen Bank.

      Tranzactia implica completarea urmatoarelor campuri (introducerea datelor in meniul Plati):

      • Din contul: contul care va fi debitat. Va trebui sa selectezi contul din care se va efectua vanzarea;
      • In contul - poti selecta contul care va fi creditat. Va trebui sa selectezi contul in care se va face vanzarea;
      • Suma: suma care face obiectul schimbului valutar
      • Moneda: Moneda valutei care se va vinde

      Butonul Trimite te va directiona catre pagina de confirmare unde vei avea posibilitatea sa revezi detaliile tranzactiei.

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii "Salveaza sablon".

      Pentru optiunea Confirmare Electronica ce va deschide un fisier cu detaliile tranzactiei, care poate fi salvat pe computerul tau, acceseaza meniul Servicii Clienti- Activitate Online.

       

      sus

      4.4. Plati intrabancare (in conturi Raiffeisen Bank)

      Aceasta operatiune este folosita pentru a transfera fonduri (atat lei cat si valuta) dintr-un cont personal catre un cont al altui client Raiffeisen Bank.

      Daca doresti sa platesti facturi de utilitati, polite de asigurari, etc. te rugam sa folosesti optiunea "Plati facturi" din meniul Plati.

      Trebuie sa oferi urmatoarele informatii:

      • Din contul: Poti selecta contul din care sa efectuezi plata
      • IBAN Beneficiar: contul care va fi creditat. In cazul in care ai definit beneficiarul transferului in optiunea Administrare beneficiari din meniul Servicii Clienti poti sa selectezi numele acestuia prin selectarea Catre beneficiari predefiniti . Contul beneficiar poate fi completat atat integral in format IBAN in cadrul aplicatiei, cat si in format scurt: ultimele 10 cifre din contul IBAN, sau cifrele ce urmeaza dupa zerouri in cadrul ultimelor 10 cifre ale contului IBAN. In ecranul de autorizare va aparea tot contul IBAN.
      • Suma: suma care va fi transferata;
      • • Data platii (ZZ/LL/AAAA): data la care doresti ca tranzactia sa fie procesata ; aceasta este completata automat cu data calendaristica curenta, insa poate fi modificata cu o data in viitor la care urmeaza sa se efectueze transferul; de asemenea, utilizand sagetile din dreptul campului „Tranzactie nerepetata”, poti schimba optiunea in „Tranzactie repetata”, in vederea efectuarii unui transfer planificat.

        Poti opta ca transferul repetat sa se efectueze:

        1. la o data fixa

          Vei mentiona in acest caz in campul Data platii data dorita de tine, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 luna, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze lunar sau 2 luni, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze la data fixa indicata de tine la o perioada de 2 luni, etc.

          De exemplu: Data transferului : 16/04/2006 si Frecventa: 1 luna, va determina repetarea transferului luna de luna, la data de 16.

        2. la un interval fix de zile

          Vei mentiona in acest caz in campul Data platii data primului transfer, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 zi, in cazul in care doresti sa se efectueze zilnic sau 3 zile, daca doresti ca transferul sa se efectueze din 3 in 3 zile. Daca doresti sa se repete din 2 in 2 luni poti selecta 2 si optiunea "luna (i)", etc.Data expirarii (ZZ/LL/AAAA): in cazul in care transferul este repetat, trebuie trecuta data expirarii, urmand ca de la aceasta data transferurile sa nu se mai efectueze.

      • Detalii plata, linia 1: detaliile platii ce urmeaza sa o efectuezi. Textul va fi inclus in campul de descriere din istoricul tranzactiilor contului respectiv;
      • Detalii plata, linia 2: detaliile platii ce urmeaza sa o efectuezi. Textul va fi inclus in campul de descriere din istoricul tranzactiilor contului respectiv;

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei.

      Daca informatiile afisate sunt corecte se introduce Codul de autorizare si se Confirma. In cazul in care doresti sa modifici informatiile accesezi butonul Anuleaza, ce determina revenirea in pagina de introducere a datelor.

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii "Salveaza sablon".

      Nota: Pentru ordinele de plata in valuta, precum si pentru ordinele de plata in lei pe teritoriul Romaniei, a caror valoare este egala sau mai mare cu 50.000 EUR sau echivalent la data platii, dispuse de un Client rezident catre un nerezident, Clientul rezident va completa si depune la Banca Dispozitia/Declaratia de plata externa (DPE) in maxim 10 zile calendaristice de la efectuarea platii.

      sus

      4.5. Plati interbancare in LEI

      Accesand aceasta optiune vei putea efectua transferuri in lei catre conturi personale sau ale altor persoane, la alte banci comerciale din Romania.

      Ecranul de introducere a datelor din meniul Plati iti va solicita urmatoarele informatii:

      • Din contul: conturile personale in LEI din care vei efectua transferul;
      • IBAN beneficiar: contul IBAN al benficiarului in contul caruia faci transferul;
      • Nume beneficiar: numele benficiarului in contul caruia faci transferul;
      • Cod identificare beneficiar: acest camp se completeaza numai pentru plati catre Trezorerie, in conformitate cu prevederile legale;
      • Numar de evidenta al platii (NEP) se completeaza pentru anumite tipuri de plati catre Trezorerie, conf. Ordin MF 354/2013, de exemplu:
      • - obligatii fiscale stabilite suplimentar prin decizie de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspectia fiscal;

        - amenzi de orice fel stabilite potrivit legii prin documentul de constatare a acesteia;

        - sumele înscrise în deciziile privind stabilirea sumei reprezentând timbrul de mediu pentru autovehicule.

        NEP se obtine astfel:

        a) prin accesarea programului de asistenta pentru formarea numarului de evidenta a platii, pe site-ul ANAF in sectiunea Asistenta Contribuabili/Formulare si Programe utile/Programe utile;

        b) prin inscrierea numarului de evidenta a platii mentionat in decizia de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare stabilite de inspectia fiscala;

        c) prin solicitarea numarului de evidenta a platii la organul fiscal competent.

      • Suma: suma pe care doresti sa o transferi;
      • Data platii : data la care doresti ca tranzactia sa fie procesata ; aceasta este completata automat cu data calendaristica curenta, insa poate fi modificata cu o data in viitor la care urmeaza sa se efectueze transferul; de asemenea, utilizand sagetile din dreptul campului „Tranzactie nerepetata”, poti schimba optiunea in „Tranzactie repetata”, in vederea efectuarii unui transfer planificat.

        Poti opta ca transferul repetat sa se efectueze:

        a. la o data fixa

        Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data dorita de tine, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 luna, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze lunar sau 2 luni, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze la data fixa indicata de tine la o perioada de 2 luni, etc.
        De exemplu: Data transferului: 16/10/2011 si Frecventa: 1 luna, va determina repetarea transferului luna de luna, la data de 16.

        b. la un interval fix de zile

        Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data primului transfer, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 zi, in cazul in care doresti sa se efectueze zilnic sau 3 zile, daca doresti ca transferul sa se efectueze din 3 in 3 zile, etc.
      • Detalii plata Linia 1 si Linia 2: poti introduce descrierea platii (numar factura, cod abonat, etc). Daca doresti sa platesti facturi de utilitati, polite de asigurare, etc., te rugam sa folosesti optiunea "Plati facturi ";

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei.

      Ecranul de confirmare sumarizeaza detaliile tranzactiei si solicita introducerea Codului de autorizare. Dupa verificarea informatiilor, pentru efectuarea tranzactiei trebuie sa apesi butonul Confirma.In cazul in care doresti sa modifici informatiile accesezi butonul Anuleaza, ce determina revenirea in pagina de introducere a datelor.

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii "Salveaza sablon".

      Nota : Pentru ordinele de plata in valuta, precum si pentru ordinele de plata in lei pe teritoriul Romaniei, a caror valoare este egala sau mai mare cu 50.000 EUR sau echivalent la data platii, dispuse de un Client rezident catre un nerezident, Clientul rezident va completa si depune la Banca Dispozitia/Declaratia de plata externa (DPE) in maxim 10 zile calendaristice de la efectuarea platii.

       

      sus

      4.6. Plati interbancare valuta

      Accesand aceasta optiune din meniul Plati vei putea efectua transferuri catre conturi in valuta deschise la alte banci comerciale din Romania sau la banci din strainatate.

      Ecranul de introducere a datelor iti va solicita urmatoarele informatii:

      • Din contul: contul personal din care vei efectua transferul;
      • Numar cont beneficiar: numarul contului (IBAN) catre care doresti sa faci transferul;
      • Nume si Prenume beneficiar: Numele si prenumele beneficiarului in contul caruia faci transferul;
      • Adresa/Tara beneficiar: adresa si tara beneficiarului;
      • Banca beneficiar/Cod swift: codul SWIFT al bancii beneficiarului;
      • Nume Banca beneficiar: numele bancii unde este deschis contul beneficiarului;
      • Adresa banca beneficiar: adresa bancii unde este deschis contul beneficiarului;
      • Suma si moneda: suma pe care doresti sa o transferi; prin utilizarea listei din dreptul acestui camp, vei putea alege valuta in care doresti efectuarea tranzactiei;
      • Data platii (ZZ/LL/AAAA): data la care doresti ca tranzactia sa fie procesata; aceasta este completata automat cu data calendaristica curenta, insa poate fi modificata cu o data in viitor la care urmeaza sa se efectueze transferul; de asemenea, utilizand sagetile din dreptul campului „Tranzactie nerepetata”, poti schimba optiunea in „Tranzactie repetata”, in vederea efectuarii unui transfer planificat.

        Poti opta ca transferul repetat sa se efectueze:

        a. la o data fixa

        Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data dorita de tine, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 luna, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze lunar sau 2 luni, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze la data fixa indicata de tine la o perioada de 2 luni, etc. De exemplu: Data transferului: 16/10/2011 si Frecventa: 1 luna, va determina repetarea transferului luna de luna, la data de 16.

        b. la un interval fix de zile

        Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data primului transfer, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 zi, in cazul in care doresti sa se efectueze zilnic sau 3 zile, daca doresti ca transferul sa se efectueze din 3 in 3 zile, etc.
      • Detalii plata: in aceste campuri poti completa descrierea transferului respectiv;
      • Detalii suplimentare: alte detalii cu privire la transferul efectuat
      • Cod statistic: codul statistic al platii;
      • Documente: documente care stau la baza efectuarii platii;
      • Prioritate: caracterul platii (data valutei), respectiv plata standard, data de valuta=D+2, plata urgenta (astazi/maine), data de valuta=D sau D+1. Pentru transferurile cu data valutei D sau D+1 se percepe un comision de urgenta. Pentru mai multe detalii poti accesa site-ul www.raiffeisenonline.ro sectiunea taxe si comisioane;
      • Comisioane si speze: Cand prestatorul de servicii de plata al beneficiarului platii se afla într-un Stat Membru UE (Uniunea Europeana)/SEE (Spatiul Economic European) si operatiunea de plata este exprimata in una din monedele Statelor Membre poti alege ca pentru acest transfer comisioanele bancilor corespondente sa fie impartit ( SHA); in cazul in care alegi, pe propria raspundere, optiunea de comisionare OUR pentru astfel de plati, intelegand sa suporti toate costurile aferente transferarii intregii sume ce face obiectul instructiunii de plata, Banca poate accepta sa execute plata. Nu poate fi utilizata optiunea de tip BEN pentru aceste tipuri de plati , ca urmare, in situatia in care Banca receptioneaza Ordine de plata instructate cu optiunea BEN, Banca va procesa plata cu optiunea de comisionare SHA.Pentru platile in valuta diferita de lei, care nu se incadreaza in categoria mentionata anterior, poti alege ca pentru acest transfer comisioanele bancilor corespondente sa fie platite de beneficiar (BEN), de platitor (OUR), sau pot fi impartite (SHA);

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei.

      Ecranul de confirmare sumarizeaza detaliile tranzactiei si solicita introducerea Codului de autorizare. Dupa verificarea informatiilor, pentru efectuarea tranzactiei trebuie sa apesi butonul Confirma.

      In cazul in care doresti sa modifici informatiile accesezi butonul Anuleaza, ce determina revenirea in pagina de introducere a datelor.

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii ‘Salveaza sablon’.

      Nota: Pentru ordinele de plata in valuta, precum si pentru ordinele de plata in lei pe teritoriul Romaniei, a caror valoare este egala sau mai mare cu 50.000 EUR sau echivalent la data platii, dispuse de un Client rezident catre un nerezident, Clientul rezident va completa si depune la Banca Dispozitia/Declaratia de plata externa (DPE) in maxim 10 zile calendaristice de la efectuarea platii.

       

      sus

      4.7. Plati facturi

      Aceasta functie din meniul Plati iti permite sa platesti diferite facturi de utilitati, polite de asigurare, etc. catre furnizori cu conturi deschise la Raiffeisen Bank.

      Primul ecran care va fi afisat este ecranul de introducere a datelor platii respective.

      Campurile care vor trebui completate sunt urmatoarele:

      • Din contul: contul personal din care doresti sa se efectueze plata;
      • Furnizor: Aici poti introduce primele caractere ale denumirii furnizorului pentru o identificare mai rapida, sau poti selecta din lista derulanta
      • Suma: suma de plata de pe documentul de plata;
      • Data platii: data curenta (camp needitabil);
      • Detalii plata: aici vei completa datele din factura, in functie de furnizorul ales

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei.

      Ecranul de confirmare sumarizeaza detaliile tranzactiei. Dupa verificarea informatiilor, pentru efectuarea tranzactiei trebuie sa apesi butonul Confirma.

      In cazul in care doresti sa modifici informatiile accesezi butonul Anuleaza, ce determina revenirea in pagina de introducere a datelor.

      Pentru anumiti furnizori aplicatia afiseaza un cod de confirmare a platii.

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii "Salveaza sablon".

       

      sus

      5. Investitii

      5. Fonduri de investitii

      Prin intermediul acestei functii, aveti posibilitatea de a efectua o subscriere pentru unitati de fond la fondurile de investitii Raiffeisen Asset Management.

      In pagina afisata din meniul Investitii sunt disponibile urmatoarele campuri:

      • Din contul: selectezi unul din conturile din care sa faci subscrierea;
      • Cauta: Aici poti introduce primele caractere ale denumirii fondului de investitii pentru o identificare mai rapida, sau poti selecta din lista derulanta
      • Suma: introduci suma aferenta subscrierii
      • Data platii: data la care doresti ca tranzactia sa fie procesata; aceasta este completata automat cu data calendaristica curenta, insa poate fi modificata cu o data in viitor la care urmeaza sa se efectueze transferul; de asemenea, utilizand sagetile din dreptul campului „Tranzactie nerepetata”, poti schimba optiunea in „Tranzactie repetata”, in vederea efectuarii unui transfer planificat.

        Poti opta ca transferul repetat sa se efectueze:

        a. la o data fixa

        Vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data dorita de tine, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 luna, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze lunar sau 2 luni, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze la data fixa indicata de tine la o perioada de 2 luni, etc. De exemplu: Data transferului: 16/04/2007 si Frecventa : 1 luna, va determina repetarea transferului luna de luna, la data de 16.

        b. la un interval fix de zile

        Vei mentiona in acest caz in campul Data platii data primului transfer, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 zi, in cazul in care doresti sa se efectueze zilnic sau 3 zile, daca doresti ca transferul sa se efectueze din 3 in 3 zile. Daca doresti sa se repete din 2 in 2 luni poti selecta 2 si optiunea "luna (i) ", etc.
      • In nume Propriu: daca doresti sa subscrii in nume propriu
      • Pentru terta persoana: se bifeaza in cazul in care se subscrierea este pentru o terta persoana/companie; daca este bifat atunci doua campuri sunt afisate;
      • CNP: se completeaza CNP-ul/CUI-ul persoanei/companiei in numele careia se face subscrierea;
      • Nume: se completeaza numele persoanei/companiei in numele careia se face subscrierea;

      In coltul din stanga jos se regaseste un buton „Informatii fonduri de Investitii” care te va redirectiona catre pagina www.raiffeisenfonduri.ro Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de verificare si confirmare ce sumarizeaza detaliile tranzactiei;

      Ecranul de confirmare sumarizeaza detaliile tranzactiei si solicita introducerea Codului de autorizare. Dupa verificarea informatiilor, pentru efectuarea tranzactiei trebuie sa apesi butonul Confirma.

      In cazul in care doresti sa modifici informatiile accesezi butonul Anuleaza, ce determina revenirea in pagina de introducere a datelor

      Nota: Pentru prima subscriere pentru fiecare fond de investitii sunteti rugat sa va adresati unei unitati Raiffeisen Bank pentru semnarea formularului de adeziune.

      In ecranul de rezultat al platii ai posibilitatea de a seta transferul pe care l-ai transmis ca sablon de plata, prin bifarea optiunii "Salveaza sablon".

       

      sus

      5.2. Constituire Depozite

      Prin intermediul acestei functii poti constitui depozite utilizand aplicatia Raiffeisen Online.

      Ecranul de introducere a datelor afisat dupa accesarea functiei Constituire depozite din meniul Investitii solicita:

      • Din contul: se va selecta contul din care se efectueaza alimentarea depozitului dorit;
      • Suma de constituire a depozitului;
      • Tipul de depozit si durata pe care-l doresti (in acest sens, se va utiliza bara afisata in dreapta campului pentru selectia duratei dorite);

      Pentru fiecare depozit exista o suma minima de constituire ce poate fi vizualizata prin selectarea tipului de depozit compatibil contului din care doreste sa efectuezi alimentarea, sau consultand link-ul www.raiffeisen.ro.

      Daca doresti sa constitui un depozit cu o suma care contine zecimale (Ex:100 lei si 21 bani), vei tasta 100, semnul "virgula" si apoi 21, adica 100,21 lei.

      • Transfer de dobanda: Contul in care se va vira lunar dobanda, in cazul depozitelor cu transfer de dobanda
      • Sunt de acord cu termenii de utilizare: se va selecta aceasta casuta pentru a se continua procesul de constituire depozit

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de confirmare, iar daca datele sunt corecte trebuie sa apesi butonul Confirma.

      In cazul in care doresti sa modifici informatiile accesezi butonul Anuleaza, ce determina revenirea in pagina de introducere a datelor.

       

      sus

      5.3. Lichidare Depozite

      Prin intermediul acestei functii poti lichida depozitele pe care le detii la Raiffeisen Bank (atat depozitele constituite prin Raiffeisen Online, cat si cele constituite prin alte canale (la banca sau prin Raiffeisen Direct).

      Ecranul de introducere a datelor afisat dupa accesarea functiei Lichidare depozite din meniul Investitii iti solicita sa selectezi :

      • Din contul - contul de depozit in lei sau valuta pe care doresti sa il lichidezi;
      • In contul - contul tau curent sau de economii in care sa se transfere suma acumulata in depozit.

      Nu poti lichida depozite in intervalul orar 22 pm - 04 am.

      Apoi apesi butonul Trimite si se va afisa un ecran de confirmare, iar daca datele sunt corecte trebuie sa apesi butonul Confirma.

       

      sus

      5.4. Transfer din conturi de depozit

       

      Prin intermediul acestei functii poti efectua retrageri partiale din contul de depozit pe care-l detii. Aceasta facilitate este permisa numai pentru anumite tipuri de depozit. Depozitele eligibile care permit retrageri ulterioare vor fi automat aduse in lista conturilor ce pot fi debitate. Fiecare tip de depozit care permite retrageri (transferuri) ulterioare are si un numar maxim de retrageri care pot fi efectuate. Dupa atingerea acestui numar maxim de retrageri, depozitul nu va mai fi disponibil in lista conturilor.

      Pentru a efectua un astfel de transfer este necesara completarea urmatoarelor campuri:

      • Din contul: selectezi contul de depozit din care doresti sa efectuezi retragerea
      • In contul: poti selecta contul curent/economii catre care doresti sa transferi suma respectiva
      • Suma: suma pe care doresti sa o retragi, ea trebuie sa fie mai mica sau egala cu suma maxima permisa, care este afisata pe ecran
      • Data: campul este needitabil si afiseaza data curenta, retragerile de numerar sunt tranzactii imediate
      • Detaliile platii: in acest camp poti trece detaliile transferului pe care-l efectuezi,

      Dupa completarea campurilor de mai sus, se apasa butonul “Trimite”. In ecranul afisat se vor afisa detaliile tranzactiei, iar prin simpla accesare a butonului “Confirma”, tranzactia este transmisa la Banca in vederea efectuarii.

       

      sus

      5.5. Transfer catre conturi de depozit

       

      Prin intermediul acestei functii poti efectua depuneri ulterioare in contul de depozit propriu sau al unei terte persoane, aceasta facilitate fiind disponibila numai anumitor tipuri de depozit.

      In functie de tipul depozitului, numarul maxim de depuneri ulterioare difera de la una la nelimitat. Depozitele proprii care permit depuneri ulterioare, vor fi afisate automat in lista derulanta din care poti selecta contul ce urmeaza sa fie creditat.

      Pentru a efectua un astfel de transfer este necesara completarea urmatoarelor campuri accesand functia Transfer catre conturi de depozit din meniul Investitii:

      • Din contul: poti selecta contul curent sau contul de economii din care vrei sa efectuezi transferul
      • In contul: contul de depozit care se va alimenta
      • Suma: suma pe care o poti depune trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma minima permisa afisata pe ecran. In cazul in care suma este mai mica decat suma afisata pe ecran, va fi afisat un mesaj de eroare.
      • Data platii: data transferului
      • Tip tranzactie (repetitiva sau nerepetitiva): daca doresti ca tranzactia sa se repete trebuie sa selectezi valoarea „Tranzactie repetata” din lista derulanta.

        Poti opta ca transferul repetat sa se efectueze:

        1. La o data fixa: vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data dorita de tine, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 luna, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze lunar sau la 2 luni, in cazul in care doresti ca transferul sa se efectueze la data fixa indicata de tine la o perioada de 2 luni, etc.
        2. La un interval fix de zile: vei mentiona in acest caz in campul Data transferului data primului transfer, iar in campul Frecventa (toate) vei selecta 1 zi, in cazul in care doresti sa se efectueze zilnic sau 3 zile, daca doresti ca transferul sa se efectueze din 3 in 3 zile. Daca doresti sa se repete din 2 in 2 luni poti selecta 2 si optiunea “luna(i)” etc.
      • Data expirarii (ZZ/LL/AAAA): in cazul in care transferul este repetat, trebuie trecuta data expirarii, urmand ca de la aceasta data transferurile sa nu se mai efectueze
      • Detaliile platii: in acest camp poti trece detaliile transferului pe care il efectuezi

      Dupa completarea campurilor de mai sus, se apasa butonul “Trimite”. In ecranul afisat, sunt afisate detaliile tranzactiei, iar prin simpla accesare a butonului “Confirma”, tranzactia este transmisa la Banca in vederea efectuarii.

       

      sus

      6. Servicii clienti

      6.1. Modificare cod utilizator

       

      Cu ajutorul acestei optiuni poti schimba codul de utilizator, pe care il folosesti la autentificarea pentru serviciul Raiffeisen Online. Modificarea se executa si este valabila imediat.

      Astfel, dupa ce ai efectuat schimbarea si ai iesit din aplicatie, te poti autentifica cu noul cod de utilizator. Acesta trebuie sa fie format din 8-12 caractere alfanumerice, si sa contina cel putin o litera si o cifra.

       

      6.2. Modificare e-mail

       

      Cu ajutorul acestei operatiuni poti modifica adresa de e-mail pe care ai oferit-o bancii la semnarea contractului. Modificarea se executa si este valabila imediat.

      Se introduce noua adresa de e-mail si se apasa Trimite.

       

      6.3. Pseudonime cont

       

      Prin intermediul acestei functii ai posibilitatea de a stabili un nume pentru fiecare cont care va fi afisat in optiunea Portofoliul Meu. Aceasta facilitate te ajuta sa identifici si sa distingi mai usor conturile tale fara a fi nevoit sa retii numerele conturilor.

      Folosind aceasta optiune, vei putea sa adaugi, vizualizezi, modifici sau sa stergi numele conturilor.

      sus

      6.4. Administrare beneficiari

      Aceasta functie iti ofera posibilitatea de a adauga, vizualiza, modifica sau sterge beneficiari, in functie de categoria acestora. Astfel, poti crea noi beneficiari accesand optiunile: Beneficiar intrabancar, Beneficiar interbancar in RON, beneficiar interbancar in valuta, sau poti administra beneficiarii deja existenti, prin optiunea Beneficiar Predefinit.

      Beneficiar intrabancar (cu conturi la Raiffeisen Bank)

       

      Prin intermediul acestei functii din meniul Servicii Clienti ai posibilitatea de a salva in aplicatia de Raiffeisen Online numerele de cont (ultimele 10 caractere ale codului IBAN) ale altor clienti ai Raiffeisen Bank, catre care efectuezi transferuri in mod frecvent. Urmand acesti pasi vei defini un beneficiar intrabancar, pe care il poti utiliza ulterior pentru efectuarea rapida a tranzactiilor.

      Dupa completarea tuturor campurilor se va accesa butonul Defineste beneficiar.

       

      6.4.2. Beneficiar interbancar in RON

       

      Prin intermediul acestei functii din meniul Servicii Clienti ai posibilitatea de a salva in aplicatia de Raiffeisen Online numerele de cont in format IBAN ale clientilor altor banci, catre care efectuezi transferuri in mod frecvent. Urmand acesti pasi vei defini un beneficiar interbancar in RON, pe care il poti utiliza ulterior pentru efectuarea rapida a tranzactiilor.

      Daca efectuezi transferuri catre Trezorerie, poti salva aici si detaliul de plata numit Identificator beneficiar de la Trezorerie.

      Dupa completarea tuturor campurilor se va accesa butonul Defineste beneficiar.

       

      6.4.3. Beneficiar interbancar in valuta

       

      Prin intermediul acestei functii ai posibilitatea de a salva in aplicatia de Raiffeisen Online beneficiari cu conturi in valuta deschise la alte banci din Romania sau din strainatate, catre care efectuezi transferuri in mod frecvent. Urmand acesti pasi vei defini un beneficiar interbancar in valuta, pe care il poti utiliza ulterior pentru efectuarea rapida a tranzactiilor.

      Dupa completarea tuturor campurilor se va accesa butonul Defineste beneficiar.

       

      sus

      6.5. Administrare sabloane plati

       

      modificari ulterioare asupra campurilor de plata pentru un sablon deja existent, sa activezi unui sablon pentru a putea fi utilizat prin intermediul serviciului Raiffeisen Smart Mobile (in cazul in care ai acest serviciu activ) si nu in ultimul rand, sa efectuezi stergerea unui sablon.

      La accesarea acestei pagini din meniul Servicii Clienti, pentru a selecta actiunea dorita, te rugam sa selectezi unul din tipurile de sabloane. Optiunile disponibile pentru selectie sunt urmatoarele:

      • Sabloane predefinite
      • Conturi proprii
      • •Schimb valutar
      • Plati intrabancare
      • Plati interbancare RON
      • Plati interbancare valuta
      • Plati facturi
      • Fonduri de investitii

      In continuare, campurile afisate pe pagina vor fi ajustate in functie de actiunea selectata in lista de mai sus.

      In cazul in care optiunea selectata este Sabloane predefinite, pe ecran iti vor fi afisate toate sabloanele de plati pe care le-ai definit in aplicatie in cursul timpului si pe care le-ai pastrat active (nu ai actionat in vederea stergerii lor). In cazul in care detii serviciul Raiffeisen Smart Mobile activ, pentru o filtrare mai facila a informatiilor afisate pe ecran, poti utiliza optiunea de mai jos:

      Afiseaza sabloane Smart Mobile : in masura in care doresti doar afisarea sabloanelor de plati active prin Raiffeisen Smart Mobile, te rugam sa selectezi casuta aferenta acestui camp; deselectarea checkbox-ului dedicat va readuce pe pagina toate sabloanele de plati, anuland filtrarea anterioara referitoare la afisarea sabloanelor disponibile pentru utilizare prin Raiffeisen Smart Mobile.

      Ecranul iti va prezenta sabloanele predefinite impartite pe tipuri de plati (ex: Plata intrabancara, Plati facturi, etc), cu urmatoarele detalii/actiuni disponibile:

      • Din contul : cont debitat;
      • In contul : cont creditat (cont beneficiar);
      • Detalii plata: detalii referitoare la cod client, cod abonat, etc.
      • Nume sablon: denumirea care vrei sa o aloci sablonului
      • Disponibil pe Smart Mobile: poti selecta astfel incat acest sablon sa fie disponibil si pe Smart Mobile;
      • Trimite prin intermediul acestui link vei fi directionat catre pagina care iti va confirma modificarea sablonului.

      In cazul in care detii serviciul Raiffeisen Smart Mobile activ, la nivelul fiecarui sablon de plata, vor fi disponibile urmatoarele campuri suplimentare, care pot fi inclusiv modificate:

      • Disponibil pentru Smart Mobile - in masura in care sablonul respectiv este disponibil deja pentru a fi utlizat pentru serviciul Raiffeisen Smart Mobile, casuta dedicata este selectata; pentru activarea/ inactivarea un sablon de plata pentru Smart Mobile , te rugam sa selectezi/deeselectezi casuta aferenta;
      • Limita maxima – in masura in care se bifeaza casuta dedicata pentru utilizarea limitei maxime, campul aferent limitei de tranzactionare valabile pentru acel sablon , si anume campul Limita (LEI), va fi completat automat cu limita maxima de tranzactionare definita de Banca pentru tipul respectiv de tranzactie pentru canalul Mobile Banking.
      • Limita (LEI) – daca nu doresti aplicarea limitei maxime stabilita de Banca, in acest camp ai posibilitatea sa introduci manual o limita stabilita de tine pentru pentru utilizarea sablonului respectiv prin intermediul serviciului Raiffeisen Smart Mobile. Din motive de securitate, valoarea intodusa trebuie sa fie mai mica sau egala cu limita maxima definita de Banca pentru tipul respectiv de tranzactie pentru canalul Mobile Banking. Campul este obligatoriu la activarea unui sablon de plata pentru utilizarea sa prin intermediul serviciului Raiffeisen Smart Mobile, ori de cate ori acel sablon are ca beneficiar contul unei terte persoane.
      • Nota: Pentru sabloanele aferente transferurilor intre conturi proprii ( si implicit a schimburilor valutare), nu este necesara definirea unei limite de tranzactionare pentru Raiffeisen Smart Mobile. Pentru aceste doua tipuri de plata, la nivelul sabloanelor, va fi preluata automat limita maxima disponibila la nivel de Banca, valabila pentru fiecare dintre cele doua operatiuni.

      In cazul in care ai adus vreo modificare la nivelul sabloanelor deja definite direct prin intermediul acestei pagini, ulterior este necesar sa apesi butonul Trimite. Imediat vei fi notificat cu privire la finalizarea cu succes a actiunii de salvare a modificarilor aduse.Daca modificarea adusa se refera la activarea unui sablon de plata intrabancara sau interbancara in lei/valuta pentru a putea fi utilizat prin intermediul serviciului Raiffeisen Smart Mobile, atunci ti se va solicita sa autorizezi operatiunea cu ajutorul card reader-ului, intr-o maniera absoluta identica cu efectuarea unei plati de acel tip prin Raiffeisen Online. Dupa introducerea codului de autorizare generat de dispozitivul card reader, te rugam sa apesi pe butonul Confirma pentru finalizarea actiunii. Daca doresti sa te intorci in ecranul anterior, este necesar sa actionezi butonul Anuleaza.

      Atunci cand modificarea implica schimbarea contului beneficiar pentru un transfer intrabancar sau interbancar in lei/valuta, activ pentru serviciul Raiffeisen Smart Mobile, ti se va solicita din nou autorizarea tranzactiei cu ajutorul card reader-ului. In acest caz, te rugam sa apesi pe butonul Confirma pentru finalizarea actiunii. Daca doresti sa te intorci in ecranul anterior, este necesar sa actionezi butonul Anuleaza.

      Pentru stergerea sablonului respectiv, te rugam sa actionezi butonul Stergere Sablon Salvat.

      Imediat dupa aceasta, vei primi un mesaj de notificare cu privire la finalizarea actiunii tale cu succes.

      La selectarea oricarei optiuni din lista disponibila in vederea definirii unui sablon nou (conturi proprii, plati intrabancara, plati facturi, samd ), vei fi directionat catre o noua pagina, unde ti se vor solicita toate datele necesare pentru crearea unui nou sablon, in functie, desigur, de tipul platii. Ai posibilitatea de a opta inca de la momentul definirii unui nou sablon pentru activarea acestuia prin intermediul serviciului Raiffeisen Smart Mobile, caz in care trebuie sa completezi/utilizezi campurile suplimentare intr-o maniera similara cu cea descrisa mai sus: Limita maxima, Limita (LEI). De asemenea, crearea unui sablon de plata ce are bifata casuta aferenta campului Disponibil pentru Smart Mobile va necesita autorizarea cu card reader.

       

      sus

      6.6. Activitate On-line

       

      Serviciul Raiffeisen Online inregistreaza in baza de date fiecare operatiune efectuata si ai posibilitatea sa vizualizezi:

      1. tranzactiile tale din ultimele 6 luni afisate in functie de anumite criterii de selectie;
      2. activitatea ta in cadrul acestui serviciu (data si ora cand ai accesat serviciul, optiunile pe care le-ai vizualizat, modificat sau sters, etc).

      In acelasi timp, poti sa salvezi Confirmarea electronica rezultata in urma unui transfer pe propriul tau calculator; in acest fel ai acces la aceste Confirmari si dupa efectuarea tranzactiilor.

      Daca in momentul in care efectuezi o tranzactie aceasta nu este insotita de un mesaj de succes, accesand aceasta functie, poti verifica daca tranzactia este sau nu procesata. Astfel, poti lua legatura cu banca la numerele de telefon dedicate pentru detalii suplimentare.

      In intervalul 23:50–06:30 platile efectuate prin Raiffeisen Online nu vor debita contul clientului. In cadrul acestui meniu aceste tranzactii vor avea status-ul "S-a trimis catre banca".

      Daca o plata este postata de banca prin debitarea contului atunci in Activitate online status-ul acesteia este Finalizat, iar alaturi de informatiile platii se regaseste Confirmarea electronica care atesta finalizarea cu succes la platii in cauza. Poti verifica efectuarea tranzactiei in istoricul tranzactiilor din meniul Servicii Cont- "Portofoliul meu".

      Daca o plata nu este postata de banca, atunci in Activitate online status-ul acesteia se actualizeaza in Rejectat, in dreptul informatiilor platii regasindu-se si mesajul de eroare, care atesta cauza respingerii.

       

      sus

      6.7. Raiffeisen Smart Mobile

       

      Utilizand aceasta functie ai posibilitatea de a activa, respectiv dezactiva (dupa caz) serviciul de Mobile Banking oferit de Raiffeisen Bank, si anume Raiffeisen Smart Mobile.

      Nota : Posibilitatea de activare a serviciului Raiffeisen Smart Mobile este disponibila numai pentru clientii Raiffeisen Online.

      Totodata, ulterior activarii serviciului Raiffeisen Smart Mobile, prin intermediul acestui meniu, ai posibilitatea de a efectua si schimbarea parolei de acces in cadrul acestei aplicatii.

      Activarea Serviciului Raiffeisen Smart Mobile se va efectua parcurgand pasii de mai jos :

      • Activeaza Raiffeisen Smart Mobile: In meniul Servicii Clienti se identifica tab-ul Raiffeisen Smart Mobile. In continuare, pe ecran vor fi afisate campurile de mai jos ;
      • Parola: te rugam sa stabilesti parola pe care doresti sa o utilizezi pentru accesarea serviciului Raiffeisen Smart Mobile ; din motive de securitate, parola trebuie sa contina 8-12 caractere alfanumerice, cel putin o cifra, cel putin o litera ;
      • Confirmati parola: reintrodu parola pentru confirmare ;
      • Sunt de acord cu Termenii si Conditiile: Inainte de continua cu activarea serviciului Raiffeisen Smart Mobile, este necesar sa parcurgi si sa iti dai acceptul pe Termenii si Conditiile contractuale aplicabile acestui serviciu. Termenii si Conditiile Contractuale sunt postate sub forma de link in cadrul ecranului curent. Astfel, in masura in care esti de acord cu acestea, te rugam sa selectezi casuta aferenta acestui camp. Mai departe, aplicatia va permite continuarea, respectiv definitivarea procesului de activare a serviciului Raiffeisen Smart Mobile.

      Butonul Salveaza te va directiona catre pagina de confirmare, unde vei avea posibilitatea sa revezi detaliile actiunii pe care o intreprinzi.

      Confirmare

      In masura in care esti de acord cu informatiile introduse anterior si sumarizate pe acest ecran, te rugam sa apesi butonul Confirma pentru a finalizarea operatiunii de activare a serviciului Raiffeisen Smart Mobile.

      Daca doresti sa modifici informatiile introduse anterior, este necesar sa apesi butonul Anuleaza si astfel te vei intoarce la ecranul de introducere a datelor.

      Rezultat

      Ecranul Rezultat te informeaza despre finalizarea operatiunii de activare a serviciului Raiffeisen Smart Mobile. In masura in care activarea acestui serviciu s-a efectuat cu succes, ai posibilitatea de a apasa pe butonul OK, pentru redirectionarea automata catre ecranul de Sabloane.

      Prin intermediul acestui ecran, ai posibilitatea de a defini si administra sabloane de plata pentru a fi ulterior disponibile prin serviciul Smart Mobile. Pentru detalii in acest sens, te rugam sa consulti sectiunea 6.5.Adminstrare sabloane plati, din cadrul prezentului Ghid de utilizare.

      Pentru ca sabloanele setate sa fie disponibile pe Raiffeien Smart Mobile va trebui sa bifezi pictograma cu telefonul mobil cu functionalitatea „Activeaza/Dezactiveaza pentru Smart Mobile”, dupa care vei putea modifica limita prestabilita, dand click pe campul care afiseaza limita de suma. Ulterior, vei accesa butonul Salveaza & Urmatoarea, primind astfel un ecran in care vei selecta butonul de Confirmare pentru validare.

      In urmatorul ecran afisat ai posibilitatea de a stabili un nume (un pseudonim) pentru fiecare cont care va fi afisat in Raiffeisen Smart Mobile. Aceasta facilitate te ajuta sa identifici si sa distingi mai usor conturile tale fara a fi nevoit sa retii numerele conturilor.

       

      sus

      6.8. Activeaza alerte SmartTel

      Utilizand aceasta functie ai posibilitatea de a activa, respectiv dezactiva (dupa caz) serviciul SmartTel oferit de Raiffeisen Bank.

      Nota : Posibilitatea de activare a serviciului SmartTel in cadrul acestei aplicatii este disponibila numai pentru clientii Raiffeisen Online

        Activarea Serviciului SmartTel se va efectua parcurgand pasii de mai jos :

        Activeaza Alerte SmartTel: In meniul Servicii Clienti se identifica tab-ul Activeaza alerte SmartTel. In continuare, pe ecran vor fi afisate campurile de mai jos ;

      • Sunt de acord cu Termenii de utilizare: Inainte de continua cu activarea serviciului SmartTel, este necesar sa parcurgi si sa iti dai acceptul pe Termenii si Conditiile contractuale aplicabile acestui serviciu. Termenii si Conditiile Contractuale pot fi accesate prin intermediul unui afisat in cadrul ecranului curent. Astfel, in masura in care esti de acord cu acestea, te rugam sa bifezi casuta aferenta acestui camp. Mai departe, aplicatia va permite continuarea, respectiv definitivarea procesului de activare a serviciului SmartTel doar dupa ce se va accesa butonul „Activeaza SmartTel”.
      • Contul: Se va selecta contul pentru care se doreste transmiterea alertelor disponibile in cadrul Serviciului SmartTel.
      • Numar de telefon: Se va verifica daca numarul de telefon este de actualitate in vederea primirii de alerte, in caz contrar, se va apela unul din numerele afisate, in vederea actualizarii datelor de contact.
      • Tipul tranzactiei: Se va selecta pentru care dintre operatiuni (debitare, creditare, ambele) se doreste transmiterea alertelor.
      • Limita tranzactiei: In acest camp se va completa limita peste care se doreste transmiterea alertelor.
      • Se va apasa butonul Defineste alerta SMS.

      Confirmare

      In masura in care esti de acord cu informatiile introduse anterior, te rugam sa apesi butonul Confirma pentru a finalizarea operatiunii de activare alerte SmartTel.

      Daca doresti sa modifici informatiile introduse anterior, este necesar sa apesi butonul Anuleaza si astfel te vei intoarce la ecranul de introducere a datelor.

      Rezultat

      Ecranul Rezultat te informeaza despre finalizarea operatiunii de activare a serviciului SmartTel. In masura in care activarea acestui serviciu s-a efectuat cu succes, ai posibilitatea de a apasa pe butonul OK, pentru redirectionarea automata catre ecranul in care se identifica alertele create.

      Tipul de comisionare a serviciului SmartTel este deja setat pe normal (fara abonament). Daca se doreste serviciul cu abonament, se va selecta in loc de normal butonul redus, ulterior accesand butonul „Salveaza”.

      sus

      6.9. Limite utilizate Raiffeisen Online

       

      Pentru o siguranta sporita a utilizarii serviciului Raiffeisen Online, Banca a setat cateva limite in ceea ce priveste atat utilizarea Raiffeisen Online, cat si pentru tranzactiile efectuate. Aceste limite sunt urmatoarele:

      • Numarul maxim de incercari gresite de autentificare la care accesul clientului este blocat este 3;
      • Perioada de inactivitate a unui client inainte de a fi deconectat din aplicatia Raiffeisen Online este de 15 minute;
      • Limita zilnica pentru schimburi valutare este de 90.000 lei (echivalent);
      • Limita pe tranzactie pentru schimburi valutare este de 90.000 lei (echivalent);
      • Limita zilnica pentru transferuri este de 50.000 lei (echivalent);
      • Limita pe tranzactie pentru transferuri intrabancare (lei / valuta) este de 30.000 lei (echivalent);
      • Limita pe tranzactie pentru transferuri interbancare lei este 30.000 lei;
      • Limita pe tranzactie pentru transferuri interbancare in valuta este 30.000 lei.

      Limitele valorice mentionate mai sus se pot actualiza periodic de catre Banca.

      Clientii care doresc sa tranzactioneze sume mai mari decat limitele mai sus mentionate, pot solicita telefonic modificarea limitelor pentru utilizarea serviciului Raiffeisen Online apeland Serviciul Call Center la numerele de telefon 021/306.55.55 sau 021/306.55.56, limitele solicitate de client urmand a fi modificate numai dupa aprobarea acestora de catre Banca.

      Atentie: Limita de tranzactionare a schimburilor valutare prin Serviciul Raiffeisen Online nu poate fi modificata.

print
Font size
Termeni legali English © Raiffeisen Bank